Kulturkapellet er mange ting, ligesom kultur i sig selv er mange ting. Den 12. oktober udgiver dansk/svenske Vola deres andet album. Behemoths 11. fuldlængdealbum er kærlighed ved første lyt, men ligesom ved enhver anden overfladisk forelskelse forsvinder magien hurtigt. Northside 2018 Northside, Århus 7. juni 2018 - 9. juni 2018. Soundvenue er Danmarks skarpeste medie med fokus på musik, film og tech – de stærkeste navne og vigtigste tendenser. Læs de seneste nyheder online fra Danmark og udlandet. Fanget med hånden i kagedåsen: Kulturminister skaber ravage i den franske bogverden Goethes og vores måne er den samme Anmeldelse: Norske Johan Harstad forsøger med vital charme at udnytte romanens episke muligheder Luk beskedvindue Nyhedsbrevet Få kulturen i din indbakke er kun for abonnenter!. Ny Netflix-serie tager uhyggen til nyt niveau med autentiske historier – se den første trailer til ’Haunted’ Som optagt til udgivelsen tog vi en snak med forsanger Asger Mygind. Kulturkapellet er mange ting, ligesom kultur i sig selv er mange ting. Koncertanmeldelser Goethes og vores måne er den samme Med sange af Schubert, som vi ikke kan leve uden, viste Alice Coote, hvor meget rigere vi bliver, hvis vi husker på historien. Med et digitalt abonement får du fuld adgang til hele politiken.dk, alle nyhedsbreve og e-avisen leveret hver aften. Koncertanmeldelse Af Nikolaj Bransholm, 11. juni 2018 1. Kulturkapellet er mange ting, ligesom kultur i sig selv er mange ting. Det, der falder Sunless Dawn naturligt, kræver sin lytter at afkode. Nyheder, interviews og anmeldelser fra den danske og internationale musikbranche. Soundvenue er Danmarks skarpeste medie med fokus på musik, film og tech – de stærkeste navne og vigtigste tendenser. Enslaved dykkede ned i bagkataloget og viste, hvordan de har genopfundet sig selv gang på gang, mens High on Fire viste, hvordan tiden er løbet fra dem. Kulturkapellet er først og fremmest en finger på den kunstneriske og kulturelle puls, hvilket kredser omkring mange forskellige kunstformer og kommunikationsforståelser DK's bedste upcoming bands spiller på Emergenza Festivalen og her kan du læse anmeldelser af koncerterne. Læs de seneste nyheder online fra Danmark og udlandet. Kulturkapellet er mange ting, ligesom kultur i sig selv er mange ting.
Copyright 2017 koncertanmeldelser